Benutzer-Werkzeuge

Webseiten-Werkzeuge


en:hotel:seminarpauschale

Unterschiede

Hier werden die Unterschiede zwischen zwei Versionen angezeigt.

Link zu dieser Vergleichsansicht

Beide Seiten der vorigen RevisionVorhergehende Überarbeitung
Nächste Überarbeitung
Vorhergehende Überarbeitung
en:hotel:seminarpauschale [2022/01/09 09:02] – Externe Bearbeitung 127.0.0.1en:hotel:seminarpauschale [2024/02/15 13:29] (aktuell) – Externe Bearbeitung 127.0.0.1
Zeile 5: Zeile 5:
 <columns 100% 35% 50% 15% > <columns 100% 35% 50% 15% >
 ~~gBild:bildlauf:meetingraum~~ <newcolumn>\\ \\  ~~gBild:bildlauf:meetingraum~~ <newcolumn>\\ \\ 
-**Meetingraum** (up to 20 people)\\ \\+**Meetingraum** (up to 24 people)\\ \\
 Morning, afternoon or evening\\ \\ Morning, afternoon or evening\\ \\
 Whole day<newcolumn>\\ \\ \\ \\ Whole day<newcolumn>\\ \\ \\ \\
Zeile 14: Zeile 14:
 {{:bildlauf:seminarraeumlichkeiten:saal_meeting_5245-5253_hdr2.jpg?direct&250 |Saal für Meetings}} <newcolumn> {{:bildlauf:seminarraeumlichkeiten:saal_meeting_5245-5253_hdr2.jpg?direct&250 |Saal für Meetings}} <newcolumn>
 **Divisible hall**\\ \\ **Divisible hall**\\ \\
-Morning, afternoon or evening\\+Half day: morning or afternoon until max. 17.00 h (Monday to Friday)\\
 //-Säli (up to 15 people)// \\ //-Säli (up to 15 people)// \\
 //-Saalteil (up to 30 people)// \\  //-Saalteil (up to 30 people)// \\ 
 //-Saal (up to 60 people)// \\ \\ //-Saal (up to 60 people)// \\ \\
-Whole day\\+All day until max. 17.00 h\\
 //-Säli (up to 15 people)// \\ //-Säli (up to 15 people)// \\
 //-Saalteil (up to 30 people)// \\  //-Saalteil (up to 30 people)// \\ 
Zeile 28: Zeile 28:
 sFr. 350.00*\\ sFr. 350.00*\\
 sFr. 400.00*</columns>\\ sFr. 400.00*</columns>\\
 +
 +===== Hall: no hall rental in the evenings and on weekends, exclusively banquets =====
  
 ***The room rental does not apply** \\ ***The room rental does not apply** \\
Zeile 47: Zeile 49:
 **The Seminar package includes:** \\ **The Seminar package includes:** \\
 Conference room, mineral water/water during the seminar, beamer, flip chart, two coffee breaks, as well as three course business lunch. Conference room, mineral water/water during the seminar, beamer, flip chart, two coffee breaks, as well as three course business lunch.
 +
 ---- ----
-** BUSINESS LUNCH ** +**LUNCH | DINNER**\\ 
- +We recommend choosing a common menu in advance to keep waiting times short.\\ \\ 
-<columns 100% 23% 45% 22% > +[[de:restaurant:menuvorschlaege|Menüvorschläge]]\\ 
-**3-course business lunch** \\ +{{ :bilder:menuvorschlaege:menuvorschlaege_guggital.pdf |Menu suggestions}}\\ 
-**Lunch buffet 1*** \\ +{{ :restaurant:guggital_speisekarte.pdf |Menu}}
-**Lunch buffet 2*** +
-<newcolumn> +
-seasonally adjusted\\ +
-Appetizer buffet/main course buffet/dessert buffet \\ +
-Appetizer buffet/main course buffet/dessert buffet \\ +
-<newcolumn> +
-sFr45.00 per participant \\ +
-sFr65.00 per participant \\ +
-sFr. 78.00 per participant \\ +
-</columns> +
-*from 15 participants \\+
  
-{{:en:bankette_catering:e_lunchbuffet_guggital_zug.pdf|Lunchbuffet}} 
 ---- ----
 ** COFFEE BREAKS ** ** COFFEE BREAKS **
Zeile 115: Zeile 106:
 Prices are inclusive of VAT.\\  Prices are inclusive of VAT.\\ 
  
-{{:en:hotel:e_guggital_meetings.pdf|Guggital meeting}}+

en/hotel/seminarpauschale.txt · Zuletzt geändert: 2024/02/15 13:29 von 127.0.0.1